PR

4People nieuwe sponsor trainingspakken en inschietshirts Nieuwerkerk F1

Een mooie verrassing voor Nieuwerkerk F1 zaterdag! Uit handen van sponsor Joost Hordijk van 4People ontvingen zij prachtige nieuwe kleding.

Allereerst een prachtig mooi wit inschietshirt voorzien van het logo van de sponsor 4People. Tevens een prachtig trainingspak. Het nieuwe trainingspak van CKV Nieuwerkerk in een mooie nieuwe Erima-lijn.

De kinderen waren natuurlijk zo trots als een pauw! Om het helemaal af te maken kregen alle spelers ook een broekje en rokje. Allemaal voorzien van hun eigen nummer.

Ook de coaches Annelies en Jessica kregen een mooi trainingspak en shirt.

CKV Nieuwerkerk is 4People en in het bijzonder Joost Hordijk erkentelijk voor deze mooie sponsoring. De komende twee seizoenen loopt de F1 in deze mooie kleding.

Gestoken in hun nieuwe kleding vertrok de F1 naar Zoetermeer voor de wedstrijd tegen Phoenix F1. In hun wedstrijdshirt van sponsor Open maatwerk werd deze spannende wedstrijd met 7-8 gewonnen.

Vind jij dit nieuwe trainingspak van CKV Nieuwerkerk ook zo mooi, bestel het dan snel via onze webshop: sportemotion.com | Teamkleding – CKV Nieuwerkerk

Heb je als sponsor ook interesse in het sponsoren van een inschietshirt of trainingspak van een team, mail dan naar PR@ckvnieuwerkerk.nl

PR-commissie CKV Nieuwerkerk