JTC

Supportersacties aanstaande zaterdag

Beste Nieuwerkerkers!

Die overwinning van de B1….. die hadden we wel even nodig als club! Gaaf dat er zoveel mensen gister in Dordrecht waren om de D1, C1 en B1 te supporten! Maakte het voor de kids extra mooi!

Zaterdag gaan we verder!!

De A1 kan zich plaatsen voor de Hoofdklasse. De return tegen Hkv A1 is (vooralsnog) om 10:30u in De Kleine Vink. We proberen te verplaatsen naar 10u. We hopen op super veel publiek voor onze junioren! Uit werd er met 18-20 gewonnen. Dat betekent eigenlijk dat onze A1 zaterdag met een 2-0 voorsprong begint aan de wedstrijd. Spannend!

Daarna hopen we toch met minimaal 1 en eigenlijk toch wel 2 supportersbussen af te reizen naar Maarssen! Als we direct na de A1 vertrekken zijn we precies op tijd voor de halve finale om het kampioenschap van Nederland van Nieuwerkerk B1! De B1 speelt, na de fantastische overwinning op Fortuna, de halve finale tegen Die Haghe B1. De wedstrijd is in de hal van OVVO om 12:45u. We willen er daar een groot blauw/zwart feest van maken en onze B1 naar de finale schreeuwen.

Wil je mee met een eventuele bus naar de B1? Mail dan SNEL naar Pr@ckvnieuwerkerk.nl

Tot zaterdag!