PR

Jan Verbeek Advies sponsort shirts en tassen D3 en C1

Nieuwerkerk D3 en C1 werden afgelopen zaterdag verrast door sponsor Jan Verbeek Advies voor modern onderwijs.

Inschietshirts voor Nieuwerkerk D3:
De D3, het team van kleindochter Julie, kreeg van Jan Verbeek prachtige nieuwe inschietshirts met rugnummers.

De shirts zijn voorzien van het logo van Jan Verbeek Advies en worden rondom de wedstrijden gedragen door Nieuwerkerk D3.

Sporttassen voor Nieuwerkerk C1:
De C1, het team van kleindochter Roos, kreeg vorig jaar al deze mooie inschietshirts. Dit jaar krijgen zij er mooie sporttassen bij van de sponsor! Zo loopt de trotse koploper uit de C-hoofdklasse er nog beter bij.

CKV Nieuwerkerk is Jan Verbeek dankbaar voor deze uitbreiding van zijn sponsorschap!

Voor andere opa’s, oma’s en ouders staat deze leuke en toegankelijke manier van sponsoren natuurlijk ook open!
Interesse? Mail dan naar pr@ckvnieuwerkerk.nl