PR

Visser Elektrotechniek verlengt sponsorcontract C-teams

De PR-commissie zoekt niet alleen nieuwe leden (zie oproep op social media). Deze commissie heeft de afgelopen zomer ook hard gewerkt aan het verlengen van contracten, het afsluiten van nieuwe contracten en het bestellen van mooie nieuwe kleding. De komende weken zullen we jullie via de website en de sociale mediakanalen van CKV Nieuwerkerk op de hoogte houden van al dit goede nieuws.

We beginnen met de verlenging van een zeer trouwe shirtsponsor van CKV Nieuwerkerk. Maarten Visser is al sinds 2018 met zijn bedrijf VISSER ELEKTROTECHNIEK de shirtsponsor van de C-teams van CKV Nieuwerkerk. Dit langdurige sponsorcontract is wederom met drie jaar verlengd en ook heeft Maarten Visser voor alle C-teams prachtige nieuwe shirts aangeschaft!

Maarten Visser woont vlakbij onze sporthal de Kleine Vink. Zijn bedrijf Visser Elektrotechniek (www.visser.nl) bevindt zich op de Elandstraat in Capelle. Op de website lezen we onder meer dat Visser Elektrotechniek zichzelf omschrijft als een installatiebureau dat begrijpt dat iedere ruimte uniek is en dat elke ruimte eigen gebruikers, behoeften en wensen kent. Of je nu een winkel, kantoorgebouw, showroom of theater binnenstapt. Er brandt licht en er stroomt energie. Dat is vanzelfsprekend. Maar is een ruimte niet veel meer? Bij VISSER Elektrotechniek vinden ze van wel. Iedere ruimte is uniek. Dat vraagt om een installatiebureau die dat begrijpt en vertaalt naar hoogwaardige installaties. Dat is Visser Elektrotechniek. Benieuwd wat ze voor jou of jouw organisatie kunnen betekenen: info@visser.nl

Afgelopen donderdag deelde Maarten de nieuwe shirts uit aan de C1 en C2. Hij vertelde over zijn drijfveren als shirtsponsor. Hij sponsort niet alleen de korfbal, maar doet dat ook bij de voetbal. Visser Elektrotechniek vindt het belangrijk dat kinderen kunnen sporten en Maarten is blij dat hij clubs als CKV Nieuwerkerk daarbij financieel kan ondersteunen.

Andersom zijn wij als club enorm blij met een shirtsponsor als Visser Elektrotechniek, die al de derde contractperiode ingaat. Het aanschaffen van bijna 60 nieuwe prachtige shirts voor al onze C-aspiranten is een fantastische blijk van vertrouwen en waardering vanuit Visser. Wij hopen en verwachten dat alle C-spelers hun VISSER-shirt met trots zullen dragen. Maarten vertelde de kinderen donderdag dat hij regelmatig wordt gebeld door zakenrelaties uit de regio die zijn blauwe shirts weer hebben gezien op het korfbalveld. “Meestal vertellen ze er dan bij dat ze ook weer hebben verloren van die blauwe Vissers”, aldus Maarten met een glimlach.

De PR-commissie van CKV Nieuwerkerk is Maarten en Visser Elektrotechniek zeer erkentelijk en kijkt uit naar de komende drie jaar van samenwerking.

PR-commissie CKV Nieuwerkerk