Vrijwilligersavond 30 augustus

Beste leden,

Zoals vaker benoemd zijn vrijwilligers de basis waarop een sportvereniging draait.
Géén vrijwilligers = géén CKV Nieuwerkerk!!

Na de, in onze ogen, succesvolle vrijwilligersavond vorig jaar augustus nodigt het bestuur jullie graag weer uit voor de vrijwilligersavond, en wel op 30 augustus om 19:30. Als dank voor jullie inzet van het afgelopen jaar, of wellicht wordt je juist dit jaar actief als vrijwilliger.

Wat gaan we doen? Gezellig met elkaar het nieuwe seizoen inluiden met een lekker hapje en een drankje. Vakantie ervaringen uitwisselen maar ook worden er een aantal mensen in het zonnetje gezet!

Ben je trainer, barvrijwilliger, scheidsrechter, of op een andere manier betrokken bij CKV? Voel je welkom om gezellig met elkaar wat te drinken.

In verband met het regelen van een geslaagde borrel ontvangen wij graag jullie aanmelding.
Aanmelden kan via secretariaat@ckvnieuwerkerk.nl . Vermeld even je naam en met wie je eventueel komt.

We hopen op een grote opkomst en zien elkaar graag op 30 augustus, 19:30 op de Kleine Vink.

Bestuur CKV Nieuwerkerk