Zaterdag 7 oktober werd een mooie dag voor CKV Nieuwerkerk. Veel kampioenen bij de jeugd! Gefeliciteerd allemaal. Jullie lezen hier hoe het is gegaan:

Nieuwerkerk F1
Nieuwerkerk F1 is kampioen geworden met een 100% score. 6 gespeeld, 12 punten. En 66 doelpunten gemaakt, knap hoor! Ook de laatste wedstrijd werd op 14 oktober met 7-3 gewonnen van RWA. Klasse F1! Ga zo door in de zaal!

Nieuwerkerk E6
De volgende kampioen met 12 punten uit 6 wedstrijden. En een voorsprong van maar liefst 6 punten op de nummers 2 Vitesse E3 en RWA E5. Echt heel goed gedaan Nieuwerkerk E6. Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk E5
Ongeslagen kampioen is ook Nieuwerkerk E5! 1 gelijkspel bij KOAG E5 uit, maar verder alles gewonnen. Mooi 11 punten dus en een voorsprong van vier punten op de nummer 2 KOAG E5. De laatste wedstrijd afgelopen zaterdag was spannend, maar werd met 4-3 gewonnen van RWA E6. Gefeliciteerd E5, in de zaal blijven doorgaan!

Nieuwerkerk E2
De derde kampioen bij onze (7) E-teams is Nieuwerkerk E2. Net als de F1 en de E6 zijn zij kampioen geworden met zes overwinningen en dus 12 punten. De concurrentie op een grote afstand van 6 punten. Ook de laatste wedstrijd zaterdag werd een overwinning: 11-2 tegen Korbis E1. Goed gedaan E2!

Nieuwerkerk E1
De vierde en laatste kampioen bij de E-teams is Nieuwerkerk E1! Goed gedaan! 12 punten uit 6 wedstrijden en 6 punten voorsprong op KCC E1 en KCR E1. 78 doelpunten gemaakt in zes wedstrijden. Klasse! De laatste wedstrijd was vorige week woensdag bij KCC in Capelle en werd met 8-16 gewonnen. Gefeliciteerd E1!

Nieuwerkerk D4
Nieuwerkerk D4 maakte het best een beetje spannend door de eerste kampioenswedstrijd te verliezen. Daarna overwinningen op KCR D3 en RWA D2 (7-0). Die laatste overwinning betekende zaterdag het kampioenschap! Samen met Korbis D2 bovenaan met allebei 10 punten. Gefeliciteerd D4!

Nieuwerkerk D2
Nieuwerkerk D2 was al enige weken kampioen. De feestwedstrijd was ook al gespeeld. Afgelopen zaterdag de afsluiter bij Avanti D2. Niet helemaal compleet en helaas met 8-6 verloren. Het mag de pret niet drukken. Terecht kampioen met 10 punten uit 6 wedstrijden. Avanti D2 op een achterstand van 4 punten. En zelf 70 doelpunten gemaakt! Klasse D2!

Nieuwerkerk D1
Nieuwerkerk D1 speelde zaterdag haar kampioenswedstrijd in de Hoofdklasse. Ook bij Avanti. In deze spannende poule had Nieuwerkerk D1 het zelf in de hand. Een voorsprong van 1-5 leek voldoende. Dat was het uiteindelijk net. Het werd 4-5 en met drie zeges en drie gelijke spelen is Nieuwerkerk D1 ongeslagen kampioen in de Hoofdklasse geworden! Knap van dit grotendeels nieuwe team! Gefeliciteerd!

Nieuwerkerk C5
Nieuwerkerk C5 speelde zaterdag de kampioenswedstrijd tegen Korbis C5. Beide teams stonden met 9 punten bovenaan. Super spannend dus! Nieuwerkerk had uit 4-4 gespeeld tegen Korbis. Dit keer ging het een stuk makkelijker. De kampioenswedstrijd werd met 7-2 gewonnen! De C5 daardoor met 11 punten alleen bovenaan! Gefelicteerd C5. Goed gedaan!

Nieuwerkerk C4
Nieuwerkerk C4 speelde zaterdag de kampioenswedstrijd bij Reeuwijk C1. Reeuwijk was al kampioen. Nieuwerkerk C4 kon naast de kampioen komen. Thuis was er met 3-14 verloren van Reeuwijk. Dit keer deed onze C4 het veel beter. Er werd wel verloren, maar het werd maar 8-6. Super goed gedaan dus C4 en een mooie tweede plek.

Nieuwerkerk B3
De B3 is met 12 punten ongeslagen kampioen geworden! Gefeliciteerd. Ook de laatste wedstrijd werd zaterdag met 3-13 gewonnen bij Vriendenschaar B1 in Bodegraven. In 6 wedstrijden heeft de B3 er maar liefst 83 gescoord. Heel goed gedaan. Ga zo door in de zaal!

Nieuwerkerk B2
Ook Nieuwerkerk B2 is kampioen geworden. Hun verhaal is bekend. De eerste wedstrijd verloren en daarna niet te stoppen. Ook de laatste wedstrijd tegen Maassluis B1 werd keurig gewonnen: 7-5. Met 10 punten kampioen. Knap gedaan B2!

Nieuwerkerk B1
Nieuwerkerk B1 speelt hoofdklasse en daarin kan je niet samen kampioen worden. Na de overwinning op Avanti op 7 oktober stonden Avanti en Nieuwerkerk B1 allebei op 8 punten toen de laatste speelronde begon. Avanti won heel dik van Vitesse en door een beter onderling resultaat (ruimer gewonnen van Nieuwerkerk) zijn zij kampioen met 10 punten. Gefelicteerd. Nieuwerkerk B1 won zelf met 13-16 de laatste wedstrijd van Refleks en is met 10 punten en 86 goals een hele mooie 2e geworden. Het belangrijkste. De ploeg heeft zich geplaatst voor de kampioenspoule.

Nieuwerkerk A1
Nieuwerkerk A1 kon zaterdag kampioen worden in de A-hoofdklasse. Geen makkelijk opgave, want koploper PKC A1 moest dan met 6 punten verschil worden verslagen. In de eerste helft was Nieuwerkerk A1 goed op weg met een 6-3 voorsprong. Bij rust was de voorsprong nog maar 1 punt (8-7). Na rust lukte er helaas niet zoveel meer bij Nieuwerkerk in de aanval. Kort voor tijd was het 8-13 voor PKC. Toch nog een paar goals in de slotfase, waardoor het 10-13 werd. Die eerste helft geeft de burger moed! En natuurlijk een mooie 2e plek en dus in 2024 in de kampioenspoule!

Jeugdkampioenen CKV Nieuwerkerk